İzmir'de orman yangını
İzmir'de orman yangını
Kadir ÖZEN/İZMİR, (DHA)- İZMİR'in Menderes ilçesinde orman yangını çıktı. Bölgeye sevk edilen ekipler, yangını kontrol altına almak için çalışma başlattı.
Menderes'in Kuyucak ile Seferihisar’ın Orhanlı mahalleleri arasında kalan ormanda, bugün saat 13.00 sıralarında yangın çıktı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğü’ne ait 6 uçak, 23 arazöz, 6 su ikmal aracı ile 3 dozer bölgeye sevk edildi. Ekipler yangına havadan ve karadan müdahale ediyor. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







