İşten çıkarma 3 ay yasaklanıyor
Son dakika haberi: Koronavirüsle mücadele kapsamında işten çıkarma üç ay süreyle yasaklanıyor.
İşten çıkarma 3 ay yasaklanıyor
Son dakika haberi: Koronavirüsle mücadele kapsamında işten çıkarma üç ay süreyle yasaklanıyor.
Cumhurbaşkanı isterse bu yasağı altı aya kadar uzatabilecek. İşveren isterse işçiyi ücretsiz izne çıkartabilecek bu durumda işçiye günlük 39 lira 24 kuruş ödenecek. Ayrıca 15 Mart'tan sonra işten çıkartılan ve işsizlik maaşı alamayan işçilere de aynı miktar ödenecek.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







