google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
24 Aralık 2022 - 22:12 - Güncellenme: 24 Aralık 2022 - 22:14 G: 24 Aralık 2022 - 22:14

İşte Fenerbahçe galibiyeti ardından Avcı'nın sözleri

Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Trabzonspor evinde Fenerbahçe'yi Maxi Gomez ve Trezeguet'in golleriyle 2-0 mağlup etti. Karşılaşma sonrası Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı derbi galibiyetini yorumladı. İşte Avcı'nın sözleri...

0 Okunma 0 Paylaşım
İşte Fenerbahçe galibiyeti ardından Avcı'nın sözleri

Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Trabzonspor sahasında konuk ettiği Fenerbahçe'yi Gomez ve Trezeguet'in golleriyle 2-0 mağlup ederek zirveye yaklaştı. Karşılaşma sonrası bordo mavililerin teknik direktörü Abdullah Avcı açıklamalarda bulundu.

İşte Avcı'nın sözleri;

Abdullah Avcı: "Bir şeye inanıyorsan, onun üstünde çalışmaya devam edersin. Arada çok tekrarlar yaptık, oyuncu buna cevap verdi. Ligin lideri ve iyi bir takıma, oyuncu kalitesi yüksek, alternatifleri olan, her türlü planı olan... Güçlü ve güçsüz taraflarını biliyorduk. Ligde ve Avrupa'da en çok faul yapan takım, az temaslı oynamamız gerekiyordu. 22 maçlık analiz yaptık ve karar verdik. Fenerbahçe'nin güçlü ve güçsüz taraflarını biliyorduk. Baskı şeklimizi değiştirdik. İyi bir oyunla iyi bir galibiyet aldık. Bir maç kazandık, hiçbir şey kazanmadık. Transfere değil, taraftara ihtiyacımız var."

 

Şırnak /Merkez
#Abdullah Avcı #Trabzonspor

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!