google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
12 Şubat 2025 - 06:32 - Güncellenme: 12 Şubat 2025 - 09:22 G: 12 Şubat 2025 - 09:22

İstanbul- Eski milli futbolcu Oğuz Çetin hastaneye kaldırıldı

İstanbul- Eski milli futbolcu Oğuz Çetin hastaneye kaldırıldı

0 Okunma 0 Paylaşım
İstanbul- Eski milli futbolcu Oğuz Çetin hastaneye kaldırıldı

Emre KURT-Armağan GÖKMEN/İSTANBUL,(DHA)- ESKİ milli takım futbolcusu Oğuz Çetin, evinde rahatsızlanması üzerine kaldırıldığı hastanede yoğun bakıma alındı.

 

Fenerbahçe ve A Milli Futbol Takımı eski futbolcusu Oğuz Çetin, akşam saatlerinde evinde rahatsızlanması üzerine ambulansla Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan tetkiklerde, beyin damarına pıhtı attığı tespit edilen Çetin, yoğun bakıma alındı. Bilincinin açık olduğu öğrenilen 61 yaşındaki Çetin'in hastanedeki tedavisi sürüyor.

 

TFF: EN KISA SÜREDE SAĞLIĞINA KAVUŞMASINI TEMENNİ EDİYORUZ

Türkiye Futbol Federasyonu hastaneye kaldırılan eski milli futbolcu için geçmiş olsun mesajı yayınladı. Mesajda, "A Millî Takımımızın eski futbolcusu ve teknik direktörü, uzun yıllar TFF Futbol Gelişim Direktörlüğünü üstlenen Oğuz Çetin'in yaşadığı sağlık problemi nedeniyle yoğun bakıma kaldırıldığını büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz.

Oğuz Çetin'e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.

 

İSTANBULSPOR'DAN AÇIKLAMA

Bir dönem formasını giydiği İstanbulspor kulübü Oğuz Çetin için sosyal medyadan paylaşımda bulundu. Yapılan paylaşımda, "Kulübümüzde ve Milli Takımımızda forma giymiş, Türk futbolunun değerli isimlerinden Oğuz Çetin’in yoğun bakıma alındığını öğrenmiş bulunmaktayız. Oğuz Çetin’e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." denildi. (DHA)

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!