İskenderunspor - Trabzonspor maçı ardından - Şenol Güneş
Trabzonspor teknik direktörü Şenol Güneş, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 2. haftasında oynanan İskenderunspor maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş'in maç sonu değerlendirmeleri
Trabzonspor teknik direktörü Şenol Güneş, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 2. haftasında oynanan İskenderunspor maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Şenol Güneş şu ifadeleri kullandı:
"Kazanmak için geldiğimiz müsabakada 2 puan kaybederek dönüyoruz. Kazanmak için gerekli pozisyonları da bulduk. Rakibin oyun tarzını bilmemize rağmen iki tane hatalı gol yedik. Rakibin kendi sahasında kapanıp kazandığı toplarla hızlı çıkma yapısını uyguladığını düşünüyorum. Biz hem hücumda gol kaçırdık hem de savunmada basit hatalar yaptık. Bizim için beklenmeyen bir sonuç. Rakibi tebrik ediyorum. Hem tesisleriyle, organizasyonlarıyla hem de genç oyuncularıyla elinde gelen mücadeleyi gösterdiler. Kayıp 2 puanın dışında moral olarak da etkilendiğimizi düşünüyorum. Çünkü oyuncular niyet olarak katılımcıydı ama sonucu almak için dikkatli olamadık. Üzgünüz.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



