İran: İsrail’in saldırılarında 2 askerimiz hayatını kaybetti
İran: İsrail’in saldırılarında 2 askerimiz hayatını kaybetti
İRAN, (DHA) - İRAN ordusu, İsrail'in düzenlediği saldırılarda iki askerinin öldüğünü açıkladı.
İran medyasında yer alan haberlere göre, İran ordusu İsrail’in askeri hedeflerine düzenlediği hava saldırılarında iki askerinin hayatını kaybettiğini duyurdu. İran Hava Savunma Kuvvetleri, Tahran, Huzistan ve İlam kentlerindeki askeri tesislerine düzenlenen saldırıların engellendiğini ifade etti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







