Irak ve İran arasında güvenlik anlaşması imzalandı
Irak ve İran arasında güvenlik anlaşması imzalandı
IRAK, (DHA) - IRAK ve İran'ın, ortak sınırlara ilişkin güvenlik anlaşması imzalandığı bildirildi.
Irak Başbakanlık Basın Ofisi‘nden yapılan yazılı açıklamada, Başbakan Muhammed Şiya es-Sudani’nin, Bağdat'ı ziyaret eden İran Ulusal Güvenlik Yüksek Konseyi Başkanı Ali Laricani ile bir araya geldiği bildirildi. Sudani’nin görüşmede, Irak'ın İsrail'in İran'a yönelik saldırılarını reddeden, bölgesel ve uluslararası düzeyde çatışmaların tırmanmasına yol açacak adımlara karşı tutumunu yineleyerek, Irak'ın ABD-İran diyaloğu yönündeki tutumunu teyit ettiği aktarıldı.
Ali Laricani ise hükümetinin iki ülke arasındaki ilişkileri tüm alanlarda geliştirme ve sürdürme isteğini belirterek, özellikle yolcu taşımacılığı için demir yolu bağlantısı ile bölgedeki büyük koridorlar ve Kalkınma Yolu projesine entegrasyon konularına önem verdiklerini söyledi.
Görüşmede, iki ülkenin ortak sınırlarının güvenliği için anlaşma imzalandı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



