google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
31 Mart 2019 - 09:05 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

İç İşleri Bakanı Soylu Oy Kullandı Açıklama yaptı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, eşi Hamdiye Soylu ile birlikte Gaziosmanpaşa Dobruca Ortaokulu'nda 1004 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

0 Okunma 0 Paylaşım
İç İşleri Bakanı Soylu Oy Kullandı Açıklama yaptı

İç İşleri Bakanı Soylu Oy Kullandı Açıklama yaptı

 

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, eşi Hamdiye Soylu ile birlikte Gaziosmanpaşa Dobruca Ortaokulu'nda 1004 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

 

Vatandaşlar ve sandık görevlileri ile selamlaşan Soylu, 1004 numaralı sandıkta oy kullandı. Sandığa ilk oy pusulasını eşi Hamdiye Soylu attı. Eşinin ardından Bakan Soylu da, "Hayırlı olsun" temennisiyle oyunu sandığa attı.

Bakan Süleyman Soylu, 2019 Mahalli İdareler Genel Seçimleri'ne ilişkin yaptığı değerlendirmede, "Bugün, Türkiye'de bir demokrasi havası var." dedi.

Oy verme işlemlerinin bazı illerde saat 07.00, bazı illerde ise saat 08.00 itibarıyla başladığını hatırlatan Soylu, "Şu ana kadar herhangi bir olay intikal etmiş değil. Ufak tefek birtakım olayların dışında, bütün arkadaşlarımız güvenlik tedbirlerini aldılar. Milletimiz huzur içerisinde bugün oyunu kullanacaktır. Bugün, söz milletin." diye konuştu.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!