IAEA: Natanz Nükleer Tesisi'nin yer altı bölümünde hasar tespit edildi
IAEA, Natanz Nükleer Tesisi'nin yer altı bölümünde hasar tespit edildiğini bildirdi.
IAEA: Natanz Nükleer Tesisi'nin yer altı bölümünde hasar tespit edildi
AVUSTURYA, (DHA) - IAEA, Natanz Nükleer Tesisi'nin yer altı bölümünde hasar tespit edildiğini bildirdi.
Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (IAEA), sosyal medya hesabından, İsrail'in saldırı düzenlediği İran'daki nükleer tesislere ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamada, IAEA'nın, İsrail'in 13 Haziran'daki saldırılarının ardından toplanan yüksek çözünürlüklü uydu görüntülerinin analizine dayanarak Natanz Nükleer Tesisi'nin yer altında kalan kısmında uranyum zenginleştirme işleminin yapıldığı bölümlerin, saldırılardan doğrudan etkilendiğini gösteren ek unsurlar tespit ettiği aktarıldı.
Ayrıca açıklamada, İsfahan ve Fordo'daki nükleer tesislerin durumuna ilişkin bir değişikliğin bildirilmediği kaydedildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







