Hüseyin Türkmen'in Beşiktaş maçı ardından açıklaması
Trabzonspor'da Hüseyin Türkmen, Beşiktaş maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.
Hüseyin Türkmen, "Değiştirmek istediğimiz bir gidişat vardı. Puan ve puanlar istiyorduk. Bunu başardık ama galibiyeti de kaçırdık. Takım arkadaşlarımı kutlarım. Birlikte oynuyoruz, birbirimize sahip çıkıyoruz. Gidişatı değiştirmek istiyoruz. Mağlubiyetler almıştık. Bu beraberlikle bunu değiştirdik. İlk yarı iyi başladık ama bunu skora yansıtamadık. İkinci yarı da aynı şekilde oldu." ifadelerini kullandı.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







