Hüseyin Türkmen hocalarımdan takımdan ve camiadan özür dilerim
Bordo-Mavili ekipte Hüseyin Türkmen maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Trabzonspor Ziraat Tükiye Kupasında Denizlispor'u 2-1 yenerek adını çeyrek finale yazdırdığı kaşılaşma sonrasında Hüseyin Türkmen açıklamasında Giresunspor maçında yaşaşnanlar için özür diledi.
Hüseyin Türkmen'in açıklamaları şu şekilde:
"Giresunspor maçında yüksek tansiyondan dolayı yaşanmaması gereken bir şey yaşandı. Hocalarımdan, takımdan ve camiadan özür dilerim, diledimde. Attığım golü çok uzun süreden beri bekliyordum. Golümü eşime armağan ediyorum, en zor zamanlarımda hep benim yanımdaydı."
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



