google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
16 Haziran 2020 - 23:44 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Hüseyin Çimşir taraftarlarımıza armağan olsun

Trabzonspor'un Ziraat Türkiye Kupası’nda oynadığı ve 3-1’lik galibiyetle sonuçlanan Fenerbahçe karşılaşması sonrası Teknik Direktör Hüseyin Çimşir basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Hüseyin Çimşir taraftarlarımıza armağan olsun

Hüseyin Çimşir taraftarlarımıza armağan olsun

 

Trabzonspor teknik direktörü Çimşir,

 

Trabzonspor'un Ziraat Türkiye Kupası’nda oynadığı ve 3-1’lik galibiyetle sonuçlanan Fenerbahçe karşılaşması sonrası Teknik Direktör Hüseyin Çimşir basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

 

Futbolculaı tebrik eden Teknik Direktör Hüseyin Çimşir,

 

“Maçı kazandığımız için bütün oyuncu arkadaşlarımı kutluyorum. Ciddi bir emek verdiler, efor sarf ettiler. Kazanarak adımızı finale yazdırmak bizim için mutluluk verici ama oyunla alakalı çok fazla konuşmayacağım. Daha hiçbir şeyi başarmadık, gidecek çok yolumuz var. İnşallah sezon sonunda başarmış bir teknik direktör olarak burada oturma şerefini yaşarım. Hedefimiz, arzumuz ve istediğimiz iki tarafta da şampiyon olmak. Hem ligde hem de kupada şampiyon olmak istiyoruz. Ligde yedi tane zorlu müsabaka var, kupada da finalist olarak kimin çıkacağını bilmiyoruz ama bir rakiple karşılaşacağız. Henüz bir şeyleri başarmış değiliz, gidecek yolumuz var. Oynanacak sekiz maçımız var. Maç maç, hafta hafta gidiyoruz ama arzum sezon bittiği zaman iki kulvarda da şampiyonluk yaşamak”

 

Uzun bir aradan beri kazanamıyorduk. Taraftarlarımıza armağan olsun. Sevinsinler, tadını çıkarsınlar. Biz bu maçı bitirdik ve Alanya maçı için planlarımızı yapmaya başlayacağız” dedi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!