google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
31 Aralık 2024 - 09:17

Hindistan, uzayda kenetlenme misyonu kapsamında ilk roketini fırlattı

Hindistan, uzayda kenetlenme misyonu kapsamında ilk roketini fırlattı

0 Okunma 0 Paylaşım
Hindistan, uzayda kenetlenme misyonu kapsamında ilk roketini fırlattı

HİNDİSTAN, (DHA) - HİNDİSTAN Uzay Araştırma Ajansı, Uzay Kenetlenme Deneyi (SpaDeX) misyonu kapsamında, iki uydu taşıyan ilk roketini uzaya fırlattı.

 

Hindistan Uzay Araştırma Ajansı (ISRO), Uzay Kenetlenme Deneyi (SpaDeX) misyonu kapsamında, iki uydu taşıyan ilk roketini başarıyla uzaya fırlattı. Kenetlenmenin 7 Ocak'ta gerçekleştirilmesi bekleniyor. Roket, Andra Pradeş eyaletindeki Satish Dhawan Uzay Merkezi'nden, yerel saatle 22.00'de uzaya fırlatıldı.

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!