Heiko Vogel Ben de bittim, takımımız da bitti
Basel Sportif Direktörü Heiko Vogel, Trabzonspor'u yendikleri maçtan sonra konuştu
Basel Sportif Direktörü Heiko Vogel ise çok heyecanlı bir maç oynadıklarını belirterek, "Ben de bittim, takımımız da bitti. Gurur duydum takımımla. Takım, bütün bireyler maçtaki oyuncular ellerinden gelen her şeyi yaptı. İmkansızı başardık gibi oldu. Trabzonspor iyi oynayan takım, onlara karşı kazandık. Elimizdeki imkanlarla 2 gol attık." dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



