HAYDİ Timleri, yaban hayvanları için doğaya yem bıraktı
HAYDİ Timleri, yaban hayvanları için doğaya yem bıraktı
TRABZON (AA) - Trabzon İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı Doğa ve Hayvanları Koruma Timi (HAYDİ), Çaykara ilçesinde olumsuz hava koşulları nedeniyle beslenmekte güçlük çeken yaban hayvanları için doğaya yem bıraktı.
İl Jandarma Komutanlığı HAYDİ Timi, Trabzon genelinde etkili olan kar yağışı sebebiyle yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanları için Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekipleriyle Çaykara ilçesinde doğaya yem bıraktı.
Çaykara Kaymakamı Muhammet Güzel ve Çaykara Belediye Başkanı Hanefi Tok'un katıldığı etkinlikte, Çaykara ilçesi Uzungöl Tabiat Parkı civarında bulunan yaban hayvanlarının beslenebilmesi amacıyla bölgeye ot, saman, buğday ve pazar atığı yeşillikler bırakıldı.
Şırnak /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



