google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
13 Ekim 2020 - 14:33 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Gümüşhanespor’da 4 kişide korona testi pozitif çıktı

Gümüşhanespor’da Ankara Demirspor maçı öncesi yapılan Covid-19 testinde teknik direktör, kaleciler ve malzemecinin testi pozitif çıktı.

0 Okunma 0 Paylaşım
 Gümüşhanespor’da 4 kişide korona testi pozitif çıktı

 Gümüşhanespor’da 4 kişide korona testi pozitif çıktı   

 Gümüşhanespor’da Ankara Demirspor maçı öncesi yapılan Covid-19 testinde teknik direktör, kaleciler ve malzemecinin testi pozitif çıktı.   
  Misli.com 2. Lig Beyaz Grup'ta Ankara Demirspor ile yarın karşılaşacak olan Gümüşhanespor’da yapılan korona testinde 4 kişinin testleri pozitif çıktı. Covid-19 testleri pozitif çıkan Teknik Direktör Halim Karaköse, Kaleciler Cengiz Biçer ve Zeki Ayvaz ile malzemeci Aytekin Tuncer, kafileden ayrılarak karantinaya alındı.  
  Konuyla ilgili açıklama yapan Gümüşhanespor Başkanı Vahit Olgun, “Ankara’ya uğurladığımız takımımızın yarın yapılacak olan Ankara Demirspor maçında ellerinden gelenin en iyisini yapacağına inanıyor, hocamız, kalecilerimiz ve malzemecimizin kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyor ve acil şifalar diliyoruz” ifadelerini kullandı. 
 
                                         

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!