google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
20 Mayıs 2021 - 13:53 - Güncellenme: 20 Mayıs 2021 - 14:01 G: 20 Mayıs 2021 - 14:01

Gümüşhane'de bir mahallede Kovid-19 karantinası başlatıldı

Gümüşhane'de bir mahallede Kovid-19 karantinası başlatıldı

0 Okunma 0 Paylaşım
Gümüşhane'de bir mahallede Kovid-19 karantinası başlatıldı

GÜMÜŞHANE (AA) - Gümüşhane'de bir mahallenin belirli bölgesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

Vali Kamuran Taşbilek başkanlığında olağanüstü toplanan İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, kentteki salgınla mücadele çalışmalarını değerlendirdi.

Merkeze bağlı Akçakale Mahallesi'nin Cevizli mevkisindeki pozitif vakaların çokluğunun ele alındığı toplantıda, bu mevkide 29 Mayıs'a kadar karantina uygulanmasına karar verildi.

Karantinayı ihlal eden kişilerle ilgili idari yaptırım uygulanacağı kaydedildi.

 

İstanbul /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!