Göztepe yarın TFF'ye gidecek
Göztepe yarın TFF'ye gidecek
İZMİR, (DHA) - SÜPER Lig'de 18'inci hafta maçında deplasmanda namağlup lider Galatasaray'a 2-1 yenilen, ardından karşılaşmanın hakeminin verdiği kararları sert bir dille eleştiren Göztepe, yarın Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) gidecek.
Kulüp Başkanı Danimarkalı Rasmus Ankersen ve Onursal Başkan Mehmet Sepil'in yarın saat 10.00'da Riva'da olacağı öğrenildi. Ankersen ve Sepil'in TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ve yetkililerle bir araya gelip, başta hakem kararları üzerine görüşeceği bildirildi. Türk futbolundaki sorunların masaya yatırılacağı toplantıda Göztepe'nin en çok adaletli yönetim üzerinde duracağı ifade edildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



