Goriller de koronavirüse yakalandı!
Amerika'da Atlanta şehrindeki bir hayvanat bahçesinde 18 gorilin COVID-19 testi pozitif çıktı.
ABD'nin Georgia eyaletinin başkentindeki hayvanat bahçesi çalışanları, "Batı Afrika Düzlük Gorili" türündeki gorillerin öksürdüğünü, burunlarının aktığını ve iştahlarının değiştiğini fark ettikten sonra COVID-19 testi yapılmasına karar vermişti. Yapılan testlerde en az dört gorilde Delta varyantına rastlandı. Hayvanat bahçesi, virüsten kaynaklı komplikasyon geliştirme riski taşıyan 20 gorilden en az 18'inin tedavisi için monoklonal antikorlar kullanıyor.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



