google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
15 Eylül 2021 - 11:12 - Güncellenme: 15 Eylül 2021 - 10:37 G: 15 Eylül 2021 - 10:37

Goriller de koronavirüse yakalandı!

Amerika'da Atlanta şehrindeki bir hayvanat bahçesinde 18 gorilin COVID-19 testi pozitif çıktı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Goriller de koronavirüse yakalandı!

ABD'nin Georgia eyaletinin başkentindeki hayvanat bahçesi çalışanları, "Batı Afrika Düzlük Gorili" türündeki gorillerin öksürdüğünü, burunlarının aktığını ve iştahlarının değiştiğini fark ettikten sonra COVID-19 testi yapılmasına karar vermişti. Yapılan testlerde en az dört gorilde Delta varyantına rastlandı. Hayvanat bahçesi, virüsten kaynaklı komplikasyon geliştirme riski taşıyan 20 gorilden en az 18'inin tedavisi için monoklonal antikorlar kullanıyor.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!