d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
07 Şubat 2021 - 11:34 - Güncellenme: 07 Şubat 2021 - 15:00 G: 07 Şubat 2021 - 15:00

Giresunspor'da 3 futbolcunun koronavirüs testi pozitif çıktı

TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da, 3 oyuncunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Giresunspor'da 3 futbolcunun koronavirüs testi pozitif çıktı

GİRESUN (AA) -

Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, ligin 20. haftasında yarın oynanacak Bursaspor maçı öncesi, 3 oyuncunun Kovid-19 test sonuçlarının pozitif çıktığı belirtildi.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ve Sağlık Bakanlığının ilgili tedavi ve izolasyon protokolünün titizlikle uygulandığı ifade edilen açıklamada, gerekli tedbirlerin alınarak tedavi süreçlerinin başlatıldığı kaydedildi.

 

Mersin /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!