Giresun'da trafik levhasına çarpan otomobildeki kadın öldü
Giresun'da trafik levhasına çarpan otomobildeki kadın öldü
GİRESUN (AA) - Giresun'da otomobilin tünel girişindeki levhaya çarpması sonucu 1 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.
Gürcistan vatandaşı N.G. idaresindeki AL014II yabancı plakalı otomobil, Espiye ilçesindeki Karadeniz Sahil Yolu Arıdurak tüneli girişinde, kontrolden çıkarak trafik levhasına çarptı.
Araçta bulunan Narmia A, olay yerinde hayatını kaybetti.
Sürücü ile otomobilde bulunan S.N ise yaralı olarak Giresun Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



