Giresun'da bir köy Kovid-19 önlemleri kapsamında karantinaya alındı
Giresun'un Espiye ilçesine bağlı bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri çerçevesinde karantinaya alındı.
GİRESUN (AA) -
Espiye Kaymakamlığından yapılan açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Meclisinin bugün aldığı karar gereği Yeşilköy köyünün, Kovid-19 vakası tespit edilmesi nedeniyle karantinaya alınmasının kararlaştırıldığı belirtildi.
Açıklamada, köydeki karantina uygulamasının saat 21.00'den itibaren ikinci bir karara kadar uygulanacağı kaydedildi.
Mersin /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







