google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
12 Mayıs 2021 - 15:51

Giresun'da bir köy karantinaya alındı

Giresun'da bir köy karantinaya alındı

0 Okunma 0 Paylaşım

GİRESUN (AA) - Giresun'un Çamoluk ilçesinde Usluca köyünün koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.

Çamoluk Kaymakamlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun kararı uyarınca Usluca köyünün tamamının bugünden itibaren ikinci bir değerlendirmeye kadar karantina altına alındığı belirtildi.

Açıklamada, köye giriş ve çıkışların ikinci bir emre kadar durdurulduğu da kaydedildi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!