google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
03 Aralık 2020 - 17:17

Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu Koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı

0 Okunma 0 Paylaşım
Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu Koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu Koronavirüse yakalandığını açıkladı.

Bakan Kasapoğlu'nun sosyal medya hesabından yaptığı o açıklama;

 

"Eşimle birlikte yaptırmış olduğumuz Covid-19 testlerimiz pozitif çıktı. Çok şükür genel durumumuz iyi, doktorlarımızın tavsiyesiyle evde tedavi olmaktayız. Dualarınızı istirham eder, bu vesile ile herkes için sağlık ve afiyet temenni ederiz."

Düzce /Merkez
#Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu Koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!