Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu Koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu Koronavirüse yakalandığını açıkladı.
Bakan Kasapoğlu'nun sosyal medya hesabından yaptığı o açıklama;
"Eşimle birlikte yaptırmış olduğumuz Covid-19 testlerimiz pozitif çıktı. Çok şükür genel durumumuz iyi, doktorlarımızın tavsiyesiyle evde tedavi olmaktayız. Dualarınızı istirham eder, bu vesile ile herkes için sağlık ve afiyet temenni ederiz."
Düzce /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



