google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
04 Mart 2025 - 04:20 - Güncellenme: 04 Mart 2025 - 10:10 G: 04 Mart 2025 - 10:10

Gemi adamlarına ödenen iaşe bedeli 325 TL oldu

Gemi adamlarına ödenen iaşe bedeli 325 TL oldu

0 Okunma 0 Paylaşım
Gemi adamlarına ödenen iaşe bedeli 325 TL oldu

ANKARA, (DHA)- ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Resmi Gazete'de yayımlanan karar ile gemi adamlarına ödenen iaşe bedelinin 230 TL’den 325 TL’ye yükseltildiğini duyurdu.

Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Bakanlığımızın Resmi Gazete’de yayımlanan kararı ile iaşe servisi kurulmayan gemi adamlarına ödenecek iaşe bedeli 230 TL’den 325 TL’ye yükseltildi. Çalışan, işveren ve kamunun ortak kararı olan bu rakamın tüm taraflara ve ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz" ifadeleri kullanıldı. (DHA)

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!