Gemi adamlarına ödenen iaşe bedeli 325 TL oldu
Gemi adamlarına ödenen iaşe bedeli 325 TL oldu
ANKARA, (DHA)- ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Resmi Gazete'de yayımlanan karar ile gemi adamlarına ödenen iaşe bedelinin 230 TL’den 325 TL’ye yükseltildiğini duyurdu.
Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Bakanlığımızın Resmi Gazete’de yayımlanan kararı ile iaşe servisi kurulmayan gemi adamlarına ödenecek iaşe bedeli 230 TL’den 325 TL’ye yükseltildi. Çalışan, işveren ve kamunun ortak kararı olan bu rakamın tüm taraflara ve ülkemize hayırlı olmasını diliyoruz" ifadeleri kullanıldı. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



