Fındık üreticisinden sitem! Üretmekten vazgeçeceğiz
Düzce'nin Yığılca ilçesinde yaşayan 53 yaşındaki fındık üreticisi Yusuf Kalyoncu, hasat sonrası fındık tüccarlarına ve hükümete sitem dolu sözlerde bulundu.
Düzce'nin Yığılca ilçesinde yaşayan 53 yaşındaki fındık üreticisi Yusuf Kalyoncu, hasat sonrası fındık tüccarlarına ve hükümete sitem dolu sözlerde bulundu.
Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) - Hasat yaptığı fındığın sezon sonunda yok fiyata satıldığını dile getiren fındık üreticisi Yusuf Kalyoncu, "Böyle bir dünya böyle bir rezillik olmaz devlet 130 TL Fındık fiyatı açıklamış 80 TL'ye tüccar fındık alıyor. Üretici işçi çalıştırıyor, esnafa borçlanmış, çocuklarını okutuyor topladığı fındığı satmak zorunda hep zarar hiç toplamamak daha iyi, köylü’ yü şehre mahkum ediyorlar. Artık üretmekten vazgeçeceğiz.” diye konuştu.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



