Fındık kabuğundan kömür üretilen fabrikasında çıkan yangın, 4 saatte söndürüldü
Fındık kabuğundan kömür üretilen fabrikasında çıkan yangın, 4 saatte söndürüldü
Erol POLAT/DİLOVASI (Kocaeli), (DHA)- KOCAELİ’nin Dilovası ilçesindeki fındık kabuğundan kömür üretimi yapan fabrikada çıkan yangın, 4 saatlik çalışmayla söndürüldü.
Dilovası Çerkeşli İMES Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fındık kabuğundan kömür üretimi yapan fabrikada saat 06.00 sıralarında yangın çıktı. Alevleri fark eden görevliler, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale etti. 4 saat süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alınarak, söndürüldü. Soğutma çalışmalarının yapıldığı fabrikada hasar meydana geldi. Ölen ya da yaralananın olmadığı yangınla ilgili inceleme başlatıldı. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



