google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
17 Mart 2024 - 22:51 - Güncellenme: 17 Mart 2024 - 23:02 G: 17 Mart 2024 - 23:02

Fenerbahçeli futbolcular istedi' Trabzonsporlu taraftarlar sahaya girdi

Trabzonsporlu taraftarlar, Fenerbahçe maçının ardından sahaya girdi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Fenerbahçeli futbolcular istedi' Trabzonsporlu taraftarlar sahaya girdi

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Fenerbahçe'ye 3-2 mağlup oldu.

 

Skor 2-2 devam ederken hakem Umut Meler’in gözü önünde Umut Bozok’a verilmeyen faulden sonra Fenerbahçe golü buldu ve 3-2 öne geçti.

 

Fenerbahçeli futbolcular maçın ardından sahayı terk etmezken, taraftarları kışkırtırcasına kutlama yapmaya çalıştı.

Yaşanan gelişme sonrası bir grup Trabzonspor taraftarı sahaya girdi.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!