Fenerbahçeli futbolcular istedi' Trabzonsporlu taraftarlar sahaya girdi
Trabzonsporlu taraftarlar, Fenerbahçe maçının ardından sahaya girdi.
Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Fenerbahçe'ye 3-2 mağlup oldu.
Skor 2-2 devam ederken hakem Umut Meler’in gözü önünde Umut Bozok’a verilmeyen faulden sonra Fenerbahçe golü buldu ve 3-2 öne geçti.
Fenerbahçeli futbolcular maçın ardından sahayı terk etmezken, taraftarları kışkırtırcasına kutlama yapmaya çalıştı.
Yaşanan gelişme sonrası bir grup Trabzonspor taraftarı sahaya girdi.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



