google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
07 Aralık 2025 - 22:51 - Güncellenme: 07 Aralık 2025 - 22:54 G: 07 Aralık 2025 - 22:54

Fatih Tekke: Kavgadan Kaçmadık, Bu Trabzonspor’a Yakışır!

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Göztepe'yi 2-1 yendikleri zorlu deplasmanın ardından hem taktiksel analizi hem de duygusal anları paylaştı. Tekke, "İlk devre Göztepe’nin oyun planını yok ettik" derken, Wagner Pina'nın kırmızı kart görmesiyle savunmada zorunlu değişiklikler yaptıklarını ve Paul Onuachu'nun da sarı kart görerek Beşiktaş derbisi öncesi cezalı duruma düştüğünü doğruladı. Tekke, oyuncularının gösterdiği mücadele ruhunu övdü: "Bu Trabzonspor’a yakışan bir durumdur!"

0 Okunma 0 Paylaşım
Fatih Tekke: Kavgadan Kaçmadık, Bu Trabzonspor’a Yakışır!

FATİH TEKKE'DEN 10 KİŞİLİK ZAFER SONRASI SERT VE DUYGUSAL MESAJLAR: Kavgadan Kaçmadık, Bu Trabzonspor’a Yakışır!

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Göztepe'yi 2-1 yendikleri zorlu deplasmanın ardından hem taktiksel analizi hem de duygusal anları paylaştı. Tekke, "İlk devre Göztepe’nin oyun planını yok ettik" derken, Wagner Pina'nın kırmızı kart görmesiyle savunmada zorunlu değişiklikler yaptıklarını ve Paul Onuachu'nun da sarı kart görerek Beşiktaş derbisi öncesi cezalı duruma düştüğünü doğruladı. Tekke, oyuncularının gösterdiği mücadele ruhunu övdü: "Bu Trabzonspor’a yakışan bir durumdur!"

Onuachu ve Pina Cezalı: Beşiktaş Derbisi Öncesi Alarm

Fatih Tekke, galibiyetin sevincinin yanı sıra, gelecek haftaki Beşiktaş derbisi öncesi yaşadıkları kadro sıkıntısına dikkat çekti:

  • Taktiksel Başarı: "Bana göre ilk devre Göztepe’nin oyun planını yok ettik diyebilirim. Önde üretmekte sorunlarımız vardı ama ikinci topları kazanma isteğimiz yüksekti."

  • Kırmızı Kartın Bedeli: Wagner Pina'nın kırmızı kart görmesinin ardından, savunmada bek ve stoper eksikliği nedeniyle Onuachu'yu zorunlu olarak o bölgeye çekmek zorunda kaldıklarını belirtti.

  • Derbi Şoku: "Sarı kart yedik, haftaya Onuachu yok. Pina da yok." diyerek, iki önemli oyuncunun Beşiktaş derbisinde oynayamayacağını resmen duyurdu.

Mücadele Vurgusu: "Kavgadan Kaçmadık"

Tekke, takımın sahada gösterdiği azim ve tutkudan gurur duyduğunu ifade etti:

"Her şeye rağmen maçın her anında hissettim bugün kavgadan kaçmadık. Bu Trabzonspor’a yakışan bir durumdur. Oyunumuz için eksikler, sakatlar var ama devam edeceğiz."

Oyuncularına ve Taraftara Duygusal Teşekkür

Genç teknik direktör, zorlu deplasmanda oyuncularının gösterdiği çabanın ve taraftarın desteğinin önemini vurguladı:

  • Övgü Alan İsimler: "Serdar ve Ozan gayet iyi oynadı, normalde az süre buluyorlar. Muçi için yaşananlar var."

  • Taraftarın Gücü: "Otelde odamın gördüğü yer yola bakıyordu. Sabahtan akşama kadar orada bekleyenler vardı. Bu bir umut. Bu çocukların alkıştan başka hak ettiği bir şey yok." diyerek taraftara teşekkür etti.

Tekke, Beşiktaş derbisi için rakiplerini doğru analiz ederek mücadele edeceklerini ve yollarına devam edeceklerini sözlerine ekledi.

Şırnak /Merkez
#trabzonspor #fatih tekke #süper lig

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!