google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
06 Nisan 2025 - 21:53

Fatih Tekke en iyi oyunumuzu oynadık

Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında Trabzonspor deplasmanda konuk olduğu Fenerbahçe'ye 4-1 mağlup oldu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Fatih Tekke en iyi oyunumuzu oynadık

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında Fenerbahçe'ye deplasmanda 4-1 mağlup oldu. Maçın ardından Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke açıklamalarda bulundu.

İşte Tekke'nin açıklamaları...

"FENERBAHÇE'NİN EN ETKİSİZ KALDIĞI MAÇ..."

"Çok üzgünüz, bizim için bir fırsat maçıydı. Fenerbahçe'nin ilk yarı bir şutu vardı, iç sahadaki en etkisiz kaldıkları maç oldu. İkinci yarı beklerken, penaltı oldu. Olabilir. İlk yarıda da kritik bir pozisyon vardı. Beraberlikten sonra bize yakışmayan goller yedik. En iyi oyunumuzu oynadık ama buna rağmen 4 gol yedik. Takım savunması çok önemli, bu maçı unutarak önümüze bakmalıyız. Camiamızı üzdük, umarım bir daha böyle bir sonuç almayız."

#fatih tekke #süper lig #futbol #trabzonspor

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!