Fatih Tekke en iyi oyunumuzu oynadık
Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında Trabzonspor deplasmanda konuk olduğu Fenerbahçe'ye 4-1 mağlup oldu.
Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında Fenerbahçe'ye deplasmanda 4-1 mağlup oldu. Maçın ardından Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke açıklamalarda bulundu.
İşte Tekke'nin açıklamaları...
"FENERBAHÇE'NİN EN ETKİSİZ KALDIĞI MAÇ..."
"Çok üzgünüz, bizim için bir fırsat maçıydı. Fenerbahçe'nin ilk yarı bir şutu vardı, iç sahadaki en etkisiz kaldıkları maç oldu. İkinci yarı beklerken, penaltı oldu. Olabilir. İlk yarıda da kritik bir pozisyon vardı. Beraberlikten sonra bize yakışmayan goller yedik. En iyi oyunumuzu oynadık ama buna rağmen 4 gol yedik. Takım savunması çok önemli, bu maçı unutarak önümüze bakmalıyız. Camiamızı üzdük, umarım bir daha böyle bir sonuç almayız."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



