d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
25 Mayıs 2025 - 21:30 - Güncellenme: 26 Mayıs 2025 - 09:22 G: 26 Mayıs 2025 - 09:22

Fatih Tekke: 2 puan kaybettik ama iyi bir oyun vardı

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. haftasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Maç sonu Fatih Tekke...

0 Okunma 0 Paylaşım
Fatih Tekke: 2 puan kaybettik ama iyi bir oyun vardı

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. 

Maç sonu Trabzonspor'da açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Fatih Tekke şu ifadeleri kullandı:

Her şeyiyle çok üstün olan bir Trabzonspor vardı. İlk yarı ve ikinci yarı girdiğimiz pozisyonlar vardı. Dinamik bir takımla oynadık ama bence oyun olarak çok üstündük.

Yediğimiz 2. golde, Pedro su içerken, bir oyuncumuz maçı rakip sahaya girip başlatmasa golü yemeyebilirdik. Santradan hızlı hücum yedik.

3. bölgede çok ciddi atak organizasyonlarımız oldu ama sonuç olarak başarılı olmadı. 2 puan kaybettik ama iyi bir oyun vardı.

Şırnak /Merkez
#Trabzonspor #fatih tekke #süper lig #samsunspor

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!