google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
16 Mayıs 2025 - 09:34

Everest'e tırmanmaya çalışan Filipinli dağcı yorgunluktan hayatını kaybetti

DÜNYANIN en yüksek zirvesi Everest'e tırmanmaya çalışan Filipinli dağcının aşırı yorgunluk nedeniyle hayatını kaybettiği belirtildi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Everest'e tırmanmaya çalışan Filipinli dağcı yorgunluktan hayatını kaybetti

Everest'e tırmanmaya çalışan Filipinli dağcı yorgunluktan hayatını kaybetti

 

NEPAL, (DHA) - DÜNYANIN en yüksek zirvesi Everest'e tırmanmaya çalışan Filipinli dağcının aşırı yorgunluk nedeniyle hayatını kaybettiği belirtildi.

45 yaşındaki Filipinli dağcı Philipp Santiago, Everest'in 7 bin 900 metre yüksekliğinde bulunan 4'ncü kampa ulaştıktan sonra hayatını kaybetti. Nepal Turizm Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Santiago'nun ölüm nedeninin aşırı yorgunluk olarak belirlendiği ifade edildi. Açıklamada, Santiago'nun cansız bedeninin kötü hava koşulları ve lojistik zorluklar nedeniyle kamp alanında bırakıldığı bildirildi.

#Everest #dağ

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!