Eve giren baykuşu besledi, öperek doğaya saldı
Eve giren baykuşu besledi, öperek doğaya saldı
Salim SARIKOÇ/SÜRMENE(Trabzon), (DHA)- TRABZON'un Sürmene ilçesinde Naci Çebi, evine giren bitkin haldeki peçeli baykuşu önce besledi ardından öperek doğaya saldı.
İlçeye bağlı Aşağı Ovalı Mahallesi'nde yaşayan Naci Çebi, dün akşam saatlerinde inşaat halindeki evinin banyo penceresinden içeri giren baykuşu bitkin halde buldu. Çebi, bitkin haldeki baykuşu tavuk eti ve suyla besledi. Çebi, 1 günlük bakım sonrası baykuşu öperek doğal yaşam alanına saldı. Baykuş'un doğaya bırakılma anları da cep telefonu kamerasına yansıdı. Görüntüler, paylaşıldığı sosyal medyada ilgiyle izlendi. (DHA)
Şırnak /MerkezEve giren baykuşu besledi, öperek doğaya saldı https://t.co/Ccv3Ia4djl pic.twitter.com/ozScFVod5B
— Taka61Net (@Taka61Net) November 21, 2024
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



