google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
21 Kasım 2024 - 11:16 - Güncellenme: 21 Kasım 2024 - 11:22 G: 21 Kasım 2024 - 11:22

Eve giren baykuşu besledi, öperek doğaya saldı

Eve giren baykuşu besledi, öperek doğaya saldı

0 Okunma 0 Paylaşım
Eve giren baykuşu besledi, öperek doğaya saldı

Salim SARIKOÇ/SÜRMENE(Trabzon), (DHA)- TRABZON'un Sürmene ilçesinde Naci Çebi, evine giren bitkin haldeki peçeli baykuşu önce besledi ardından öperek doğaya saldı.

İlçeye bağlı Aşağı Ovalı Mahallesi'nde yaşayan Naci Çebi, dün akşam saatlerinde inşaat halindeki evinin banyo penceresinden içeri giren baykuşu bitkin halde buldu. Çebi, bitkin haldeki baykuşu tavuk eti ve suyla besledi. Çebi, 1 günlük bakım sonrası baykuşu öperek doğal yaşam alanına saldı. Baykuş'un doğaya bırakılma anları da cep telefonu kamerasına yansıdı. Görüntüler, paylaşıldığı sosyal medyada ilgiyle izlendi. (DHA)

 

Şırnak /Merkez
#trabzon #sürmene

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!