google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
08 Aralık 2024 - 11:15 - Güncellenme: 08 Aralık 2024 - 11:24 G: 08 Aralık 2024 - 11:24

Esad rejimi kontrolü kaybetti, Şanlıurfa’da Suriyeliler kutlama yaptı

Esad rejimi kontrolü kaybetti, Şanlıurfa’da Suriyeliler kutlama yaptı

0 Okunma 0 Paylaşım
Esad rejimi kontrolü kaybetti, Şanlıurfa’da Suriyeliler kutlama yaptı

Ali LEYLAK-Ömer ŞULUL/ŞANLIURFA, (DHA)- SURIYE'de muhalif grupların başkent Şam’a girmesi ve Beşar Esad yönetiminin kontrolü kaybetmesinin ardından Şanlıurfa’da yaşayan Suriyeliler kutlama yaptı.

Suriye'deki muhalif grupların Halep'in ardından bu sabah Şam'da da kontrolü sağlaması, Şanlıurfa’da yaşayan Suriyeliler tarafından sevinçle karşılandı. Türkiye’de en fazla Suriyeli sığınmacıların yaşadığı iller arasında yer alan Şanlıurfa’da Esad yönetimi kontrolünü kaybetmesi üzerine sabah erken saatlerinde Topçu Meydanında toplanan binlerce Suriyeli, sevinç gösterisinde bulundu. Şanlıurfa’da yaşayan çok sayıda Suriyeli, araçlarıyla sokağa çıkarak konvoy oluşturdu. Ellerinde Türk ve Suriye bayraklarla kent merkezinde gelenler, sevinç gösterisinde bulundu. Kutlamalarda bazı kişiler, Şam tatlısı ikramında bulundu. Suriye sınırında bulunan Akçakale ve Ceylanpınar ilçelerinde de kutlamalar devam ediyor. (DHA)

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!