google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
18 Ocak 2022 - 12:00 - Güncellenme: 18 Ocak 2022 - 12:40 G: 18 Ocak 2022 - 12:40

Ereğli Belediyesinde toplu iş sözleşmesi imzalandı

Ereğli Belediyesinde toplu iş sözleşmesi imzalandı

0 Okunma 0 Paylaşım
Ereğli Belediyesinde toplu iş sözleşmesi imzalandı

ZONGULDAK (AA) - Ereğli Belediyesi ile Tüm Bel-Sen Sendikası Zonguldak Şubesi arasındaki memur ve sözleşmeli personeli kapsayan 2022 yılı toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde anlaşma sağlandı.

Belediye Başkanı Halil Posbıyık, makamında düzenlenen imza töreninde yaptığı konuşmada, belediyede çalışan 207 memur ve sözleşmeli personeli kapsayan 2022 yılını kapsayan toplu iş sözleşmesinin imzalamanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

Yasanın öngördüğü en yüksek oranda zam yapıldığını anlatan Posbıyık, "Her zaman olduğu gibi belediyede çalışan personeli koruruz. Yasaların verdiği imkanlar ölçüsünde in iyisini yapmaya çalıştık." dedi.

Tüm Bel-Sen Zonguldak Şube Başkanı İsmail Sefertaş da Posbıyık ve ekibine teşekkür etti.

​​​​​​​

Kilis /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!