Entegre tesisinde 12 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Entegre tesisinde 12 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Salih BÜYÜKSAMANCI/KONYA, (DHA)- KONYA’da bir et ve süt entegre tesisinde 12 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, saat 13.30 sıralarında Kaşınhanı Yeni Mahallesi Sardunya Sokak'taki bir et ve süt entegre tesisinde meydana geldi. Tesiste çalışan işçiler rahatsızlanınca 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi. Tesislere gelen sağlık ekibi 16 kişiye müdahale etti. İşçilerden 12'si zehirlenme şüphesiyle Konya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak, tedaviye aldı. İşçilerin gübre ve tarım ilacı yapımında kullanılan amonyaktan zehirlendiği değerlendirilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)
Niğde /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



