google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
13 Şubat 2025 - 17:54 - Güncellenme: 13 Şubat 2025 - 20:47 G: 13 Şubat 2025 - 20:47

Entegre tesisinde 12 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Entegre tesisinde 12 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

0 Okunma 0 Paylaşım
Entegre tesisinde 12 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Salih BÜYÜKSAMANCI/KONYA, (DHA)- KONYA’da bir et ve süt entegre tesisinde 12 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, saat 13.30 sıralarında Kaşınhanı Yeni Mahallesi Sardunya Sokak'taki bir et ve süt entegre tesisinde meydana geldi. Tesiste çalışan işçiler rahatsızlanınca 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi. Tesislere gelen sağlık ekibi 16 kişiye müdahale etti. İşçilerden 12'si zehirlenme şüphesiyle Konya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak, tedaviye aldı. İşçilerin gübre ve tarım ilacı yapımında kullanılan amonyaktan zehirlendiği değerlendirilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)

 

Niğde /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!