Emre Belözoğlu Trabzonspor ligin en iyi takımı
Trabzonspor ligin 38. Haftasında Başakşehir ile karşı karşıya geldi.
Trabzonspor ligin kapanış maçında Başakşehir’e 3-1 mağlup oldu.
Karşılaşma sonrası Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu açıklamalarda bulundu.
Emre Belözoğlu Çok uzun konuşmayayım. Efes’i tebrik ediyorum. Trabzonspor’u Abdullah Avcıyı ekibini futbolcu arkadaşları tebrik ediyorum. Hak ettikleri bir şampiyonluk kazandılar.Ligin en iyi takımı onlardı hak ettiler. “
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







