Elon Musk: Ben olmasaydım Trump seçimi kaybederdi
Elon Musk: Ben olmasaydım Trump seçimi kaybederdi
ABD, (DHA) - ELON Musk, kendisini eleştiren ABD Başkanı Trump’a, “Ben olmasaydım Trump seçimi kaybeder, Demokratlar Temsilciler Meclisi’ni alır, Senato 51-49 Cumhuriyetçilerde olurdu” dedi.
ABD’li milyarder iş insanı Elon Musk, Beyaz Saray'da Almanya Başbakanı Friedrich Merz'i ağırlarken kendisiyle ilgili ‘hayal kırıklığına uğradım’ açıklamasını yapan ABD Başkanı Donald Trump'a, sosyal medya hesabından yanıt verdi.
Trump'ın, ‘tasarıyı en iyi Elon Musk biliyordu’ açıklamasına tepki gösteren Musk, “Bu, yanlış. Söz konusu tasarı bana bir kez bile gösterilmedi ve gece yarısı o kadar hızlı bir şekilde kabul edildi ki, Kongre’deki neredeyse hiç kimse onu okuyamadı bile” ifadelerini kullandı.
Pensilvanya'daki seçimleri örnek gösteren Trump'ın, Musk'ın desteği olmadan da başkanlık seçimlerini kazanabileceği yönündeki açıklamasına da tepki gösteren Musk, bu konuda ise “Ben olmasaydım Trump seçimi kaybederdi. Demokratlar, Temsilciler Meclisini kontrol ederdi ve Cumhuriyetçiler Senato'da 51-49 çoğunluğa sahip olurdu” dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



