Elazığ'da işçilerinin kaldığı konteynerlerde yangın: 3 yaralı
Elazığ'da işçilerinin kaldığı konteynerlerde yangın: 3 yaralı
Tekin YALÇINKAYA/ ELAZIĞ,(DHA)- ELAZIĞ’da bir şantiyede işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangında 2 işçi yaralandı, 1 işçi de dumandan etkilendi.
Yangın, akşam saatlerinde Yurtbaşı beldesinde, Cumhuriyet Mahallesi Bahçe Kümeevleri mevkisinde bulunan bir şantiyede işçilerin kaldığı konteynerlerde çıktı. İşçilerin ihbarı üzerine adrese itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında yaralanan 2 işçi ile dumandan etkilenen 1 işçi, ilk müdahalenin ardından Fethi Sekin Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı.
Yangınla ilgili inceleme başlatıldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







