Dorukhan Toköz'ün Adana Demirspor maçı ardından açıklamarı
Trabzonspor un yıldızı Dorukhan Toköz, Adana Demirspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Dorukhan yağtığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
Daha bitmedi. 4 maç var önümüzde, 1 puan almamız lazım. Bizim amacımız kalan 4 maçımızı kazanmak. Çok iyi bir takıma karşı çok iyi bir atmosferde oynadık bugün. İnşallah haftaya şampiyonluğumuzu ilan ederiz. Çok az kaldı. Haftaya zorlu rakibimize karşı puanı alarak şampiyonluğumuzu ilan etmek istiyoruz.
Genelde hocam beni sağ bek ve orta saha oynattı. Stoper başlattı bugün. Peres sakatlanınca sağ beke geçtim. Çok önemli bir maçtı bizim için, çok konsantreydim. Kazanma hırsı ile dolu olunca daha kolay oynayabiliyorsun.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



