google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
03 Nisan 2025 - 09:45

Danimarka Başbakanı Frederiksen: ABD, Grönland'ı alamayacak

Danimarka Başbakanı Frederiksen: ABD, Grönland'ı alamayacak

0 Okunma 0 Paylaşım
Danimarka Başbakanı Frederiksen: ABD, Grönland'ı alamayacak

 

DANİMARKA, (DHA) - DANİMARKA Başbakanı Mette Frederiksen, Danimarka'ya bağlı özerk bölge Grönland'ı ziyaretinde, “ABD, Grönland'ı alamayacak” dedi.

 

Danimarka Başbakanı Mette Frederiksen, adanın yarı özerk bölgesi olan Grönland'ı ziyaret etti. Frederiksen, Grönland’ın Danimarka'nın ayrılmaz bir parçası olduğunu vurgulayarak, “ABD, Grönland'ı alamaz, Grönland Grönlandlılarındır” ifadelerini kullandı.

 

Frederiksen, Grönlandlıların Danimarka'da eşit haklara sahip olmalarını sağlamak için çalışmalarına devam edeceğini belirterek, “Dış politika, güvenlik stratejileri ve jeopolitik meseleleri tartışmalıyız. Bu zorlu dönemde birlikte hareket etmeliyiz” diye konuştu.

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!