Danimarka Başbakanı Frederiksen: ABD, Grönland'ı alamayacak
Danimarka Başbakanı Frederiksen: ABD, Grönland'ı alamayacak
DANİMARKA, (DHA) - DANİMARKA Başbakanı Mette Frederiksen, Danimarka'ya bağlı özerk bölge Grönland'ı ziyaretinde, “ABD, Grönland'ı alamayacak” dedi.
Danimarka Başbakanı Mette Frederiksen, adanın yarı özerk bölgesi olan Grönland'ı ziyaret etti. Frederiksen, Grönland’ın Danimarka'nın ayrılmaz bir parçası olduğunu vurgulayarak, “ABD, Grönland'ı alamaz, Grönland Grönlandlılarındır” ifadelerini kullandı.
Frederiksen, Grönlandlıların Danimarka'da eşit haklara sahip olmalarını sağlamak için çalışmalarına devam edeceğini belirterek, “Dış politika, güvenlik stratejileri ve jeopolitik meseleleri tartışmalıyız. Bu zorlu dönemde birlikte hareket etmeliyiz” diye konuştu.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



