Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan 'Şam Büyükelçiliği' mesajı
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan 'Şam Büyükelçiliği' mesajı
ANKARA, (DHA)- CUMHURBAŞKANI Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Şam Büyükelçiliğinin yeniden hizmete girmesiyle ilgili, "Büyükelçiliğimizin yeniden açılması, Suriye’nin istikrarı, bölgemizde barış ve iş birliğini tesis etme yönündeki kararlılığımızın en somut adımlarından biridir" dedi.
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "12 yıl aradan sonra Şam Büyükelçiliğimizin, aziz bayrağımızın göndere çekilmesiyle yeniden hizmete girmesinin mutluluğunu yaşıyoruz. Büyükelçiliğimizin yeniden açılması, Suriye’nin istikrarı, bölgemizde barış ve iş birliğini tesis etme yönündeki kararlılığımızın en somut adımlarından biridir. Suriye ile kurulan diplomatik temasların, kardeş Suriye halkı için hayatın normale dönme sürecine; Suriye’nin kurumsal, ekonomik ve fiziki koşulları ile yeniden inşasına katkı sunmasını temenni ediyorum. Şam Büyükelçiliğimizin hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



