Cumhurbaşkanı Erdoğan elektriğe ve doğalgaza indirim
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Elektrikte tüm abone gruplarında nisan ayından itibaren yüzde 15 indirime gidiyoruz. dedi.
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin TBMM Grup Toplantısı'nda konuşuyor.
Elektrikte tüm abone gruplarında nisan ayından itibaren yüzde 15 indirime gidildiğini açıklayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sanayicilerimizin kullandığı ve konut aboneliğine göre oldukça yüksek kalan doğalgaz tarifesinde, nisan ayından itibaren yüzde 20 indirim yapıyoruz." dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



