google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
11 Haziran 2023 - 09:19 - Güncellenme: 11 Haziran 2023 - 09:20 G: 11 Haziran 2023 - 09:20

Çorum'da 14 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

Çorum'da yedikleri mantardan zehirlenen 14 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Çorum'da 14 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

ÇORUM (AA) - Çorum'da yedikleri mantardan zehirlenen 14 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Kent merkezi ile Bayat ilçesinde doğadan topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlanan 14 kişi bulantı ve kusma şikayetleriyle hastaneye başvurdu.

Zehirlenen 14 kişinin Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavileri sürüyor.

Elazığ /Merkez
#Çorum #mantar #zehirlenme

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!