Çevre Şehircilik'te 572 sözleşmeli personel işe yerleşti
Çevre Şehircilik'te 572 sözleşmeli personel işe yerleşti
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın 527 sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme sonuçları açıklandı.
ANKARA (İGFA) - Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın 527 sözleşmeli personelin alım yerleştirme sonuçları ÖSYM sayfasında ilan edildi.
İşe yerleştirme ile ilgili takvim de bakanlığın internet sitesinden duyuruldu.
27 Ocak 2025’te başlayacak evrak teslimi 31 Ocak 2025’te sona erecek.
Yeni göreve başlayacak personelin, Bakanlığın Personel Genel Müdürlüğü'ne şahsen müracaat etmesi gerekiyor.
İşe giriş işlemleri ile ilgili evrakların detaylarına ulaşmak için tıklayabilirsiniz
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Felipe Augusto'nun Yerine Nijeryalı Rafiu Durosinmi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



