Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı personel alacak... İşte o alımlarla ilgili merak edilenler
Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı personel alacak... İşte o alımlarla ilgili merak edilenler
Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı bünyesinde yeni yılda istihdam edilecek personel alımına yönelik detaylar paylaşıldı.
ANKARA (İGFA) -Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Burak Demiralp, 2025 yılında bakanlık bünyesinde istihdam edilmek üzere personel alımı gerçekleştirerek, aileye katılacak yeni çalışma arkadaşlarıyla kurumların ve hizmetlerin kapasitesini artıracağını açıkladı.
Konuyla ilgili hazırlanan 5 soruda personel alım sürecinin detaylarını paylaştı.
İşte o sorular ve yanıtları...

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



