google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
23 Şubat 2021 - 14:16 - Güncellenme: 23 Şubat 2021 - 14:17 G: 23 Şubat 2021 - 14:17

Cep telefonları 27 yılda hayatın merkezine yerleşti

Türkiye'de cep telefonlarının kullanımı, 23 Şubat 1994'te dönemin Başbakanı Tansu Çiller'in dönemin Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'i aramasıyla gerçekleşen ilk görüşme ile başladı.

0 Okunma 0 Paylaşım
 Cep telefonları 27 yılda hayatın merkezine yerleşti

Türkiye'de cep telefonlarının kullanımı, 23 Şubat 1994'te dönemin Başbakanı Tansu Çiller'in dönemin Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'i aramasıyla gerçekleşen ilk görüşme ile başladı.

Düzce /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!