07 Kasım 2020 - 22:16 - Güncellenme: 07 Kasım 2020 - 23:00
G: 07 Kasım 2020 - 23:00
Çaykur Rizespor’da 3 futbolcunun Covid-19 testi pozitif çıktı
Süper Lig’in 8. haftasını bay geçen Çaykur Rizespor, 3 futbolcusunun Covid-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Yeşil-mavili kulüpten yapılan yazılı açıklamada şu ifadeler kullanıldı: "Çaykur Rizespor Kulübü olarak sporcularımıza ve teknik ekibimize bugün yapılan Covid-19 PCR testleri neticesine göre, toplam 3 futbolcumuzda pozitif sonuç rapor edilmiştir. Üç sporcumuz da izole edilmiş olup, mevcut algoritmalar rehberliğinde gerekli takip ve tedavi süreçleri başlatılmıştır."
Yeşil-mavili kulüpten yapılan yazılı açıklamada şu ifadeler kullanıldı: "Çaykur Rizespor Kulübü olarak sporcularımıza ve teknik ekibimize bugün yapılan Covid-19 PCR testleri neticesine göre, toplam 3 futbolcumuzda pozitif sonuç rapor edilmiştir. Üç sporcumuz da izole edilmiş olup, mevcut algoritmalar rehberliğinde gerekli takip ve tedavi süreçleri başlatılmıştır."
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

VALORANT'ta Challengers takımları sahneye çıkıyor: 2026 VCT EMEA Stage 2, 15 Temmuz'da başlıyor

Trabzonspor Yerli Rotasyonuna Takviye! Metehan Mimaroğlu İmzayı Attı

Ertuğrul Doğan'dan TFF ve MHK Çıkışı: Hiç Kimse Memnun Değil!

Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi



