google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
27 Aralık 2023 - 12:58 - Güncellenme: 27 Aralık 2023 - 17:22 G: 27 Aralık 2023 - 17:22

Bursaspor’da şalter indi

Bursaspor’da şalter indi

0 Okunma 0 Paylaşım
Bursaspor’da şalter indi

Uzun zamandır mali problemlerle boğuşan Bursaspor’da, borcundan dolayı elektrik de kesildi.

BURSA (İGFA) - TFF 2’nci Lig Beyaz Grup’ta ligin dibine demirleyen Bursaspor’a bir darbe de elektrikten geldi. Göreve geldikleri günden bu yana mali problemlerle boğuşan yönetim, uyarılara rağmen biriken elektrik faturalarını ödeyemeyince yetkililer Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde elektrikleri kesti.

Olağanüstü genel kurula gitmeye hazırlanan Yeşil Beyazlıların elektrik borcunun 1.5 milyon lira olduğu öğrenildi. Bu gelişmeden sonra Özlüce tam anlamıyla karanlığa gömüldü.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!