Bursaspor’da şalter indi
Bursaspor’da şalter indi
Uzun zamandır mali problemlerle boğuşan Bursaspor’da, borcundan dolayı elektrik de kesildi.
BURSA (İGFA) - TFF 2’nci Lig Beyaz Grup’ta ligin dibine demirleyen Bursaspor’a bir darbe de elektrikten geldi. Göreve geldikleri günden bu yana mali problemlerle boğuşan yönetim, uyarılara rağmen biriken elektrik faturalarını ödeyemeyince yetkililer Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde elektrikleri kesti.
Olağanüstü genel kurula gitmeye hazırlanan Yeşil Beyazlıların elektrik borcunun 1.5 milyon lira olduğu öğrenildi. Bu gelişmeden sonra Özlüce tam anlamıyla karanlığa gömüldü.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



