Bursa’da Suriyelilerden Atatürk posterleriyle kutlama
Bursa’da Suriyelilerden Atatürk posterleriyle kutlama
Barış YILMAZ/BURSA, (DHA)- SURİYE’nin başkenti Şam’a giren muhalif grupların kontrolü ele almasının ardından Bursa’da yaşayan Suriyeliler, ellerinde Türk ve Suriye bayrakları ve Atatürk posterleriyle kutlama yaptı.
Suriye'deki muhalif grupların Halep'in ardından bu sabah Şam'da da kontrolü sağlaması, Bursa’da yaşayan Suriyeliler tarafından sevinçle karşılandı. Esad yönetiminin kontrolünü kaybetmesi üzerine Suriyeliler, araçlarıyla ve yaya olarak yoğun olarak yaşadıkları Çarşamba semtindeki 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'na yürüyerek slogan atıp, konvoy oluşturdu.
Suriyeliler, ellerindeki Türk, Suriye bayrakları ve Atatürk posterleriyle kutlama yaptı. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



